12.11.09

Utvecklingscirkel

Min kurs ...... <3>

Innehåll: Gå igenom chakramaterial. Meditation. Våra sinnen och hur vi tränar upp dem. Auran. Hur tar andevärlden kontakt med oss? Karmalagen. Vad kan vi göra för andra människor? Vad kan vi göra för att gå vidare i utvecklingen? Vikten av träning, psykometri, läsa små band, läsa stora band. Serpentinövningar m.m

nu var det kurskväll nr 4 , bara två kvar ......... Hjälp! jag har juh sprätt i benen varje onsdag o vill det skall vara kväll redan när jag vaknar ...... denna kurs är verkligen givande & rekommenderar den varmt

titta o läs mera http://home.aland.net/naturdoktorn/intro.htm

Jag har gått hos Katarina sedan hon började ........ på Bastu/pool avdelningen & vi fick henne som personal massör -- och fortsatt gått....

Reiki healing kurs 1 är gjord , inväntar jag modet & datum till kurs 2 *meow*

Inga kommentarer: