6.7.10

klagan...ont.... m.m bläeeeeeeee

vad människor är duktiga på att klaga, skylla ifrån sig, prata skit bakom folks rygg...
ääääääääääääää river hårtussarna ..... blir det bättre ????????????
mår du bättre av att beklaga dig ? Varför klagar du ?
mår du bättre av att snacka skit bakom din vän/vänners rygg? Är du svartsjuk?
mår du bra av att skylla på någon annan? Stå för det du gör/gjort?
*SUCK*
allt förvärras och myrkriget sätts i gång , någon blir sårad och någon blir skade glad - sånt rullar på... i en ond cirkel , de hör så mycket, lyssnar dåligt, hittar på egna inlägg.....

en annan som inte vill höra skvaller eller höra vem som legat med vem ... drar sig undan och får inget veta .... nästan så de flinar en bakom ryggen när man inget vet eller hört ..... ho cares ?
jag lider INTE ..... jag mår bäst .... vill alla väl, vill se alla glada ... de som vill vara mina ovänner av någon anledning mår inte bra... men jag bryr mig inte , det gör bara såååå ont när man får höra hur snacket går - skulle det vara sant ändå, men det är från mun till mun + påspädat med lite till och slutar i en soppa av skitsnack..... blääääääääeee prata på om du får något utav det, mig berör det inte ...... jag vet vem och vad jag är ......... pilutta dig :)

Inga kommentarer: