13.4.11

hjärt ögon

 Kan man ha hjärtformade ögon ?????
jo hooooooooooooooo visst kan man det.......
jag har det , Peter har det ........  *fnisss*

Livet är en resa , vissa kullar måste man ta sig igenom och vissa berg måste man spränga bort, och rötter måste skapas för att kunna gro och bli starka och frodiga .

Det uppstår även i ett nytt förhållande små saker , saker man ibland inte är van med , många frågor, lite frågetecken, lite gnutta svartsjuka , lite orohet, många svar kommer där till och kanske , som vi , djupa saker kommer fram , både gilla och ogillar och sånt sätter jag värde på , att kunna diskutera, kunna öppna sig,kunna framföra sina åsikter, kunna säga vad man gillar och inte gillar....

tilliten växer och växer, vår väg är en härlig tur och det kommer att framhäva mera saker hos oss och vi kommer att tillsammans upptäcka saker hos varandra, både glädjande och sorgliga saker, dvs saker man i ett förhållande skall kunna tackla och diskutera ut om.Absolut INTE tiga om ...

Att sitta och tiga gör en lessen inombords och jag skall inte stanna kvar i mitt skal, som jag gjort.... jag känner mig helt upprymd av Peters närhet, han ger mig den djupa kärleken jag behöver och har saknat, vi lockar fram ännu mera tillit genom att tillföra mega mycket kärlek , utan fjollighet, jag menar djup kärlek -äkta kärlek

att ge och få kärlek utan gränser känns för jä-la bra, den ger mig styrka och känner mig säker och trygg, känner en säker och sann kärlek - jag älskar Peter ...... skulle jag kunna skrika ut det i universum med röst som hördes skulle jag redan gjort det.  

Inga kommentarer: