10.4.11

stark eller feg ?

Jag är stark men har en svaghet - djupt sårad vid falska anklagelser(sånt som inte stämmer)
Jag lever ,men inte för att jag är en fighter, utan för att jag har mina barn, ett liv jag njuter av att leva i
Jag är klok för att jag varit dum ??? ----  känner mig inte klok , mest på trampad och gör fel 
Jag skrattar för att jag kan känna glädje -  skratt är bra för oss människor 
Jag gråter för att kan känna smärta - och även gråta för kärlekens skull , av glädje, rädsla,oro eller att bli för mycket älskad 
Jag är den jag är - det som skett har skett , misstag har gjorts,det har sagts mycket  och det har skrivits mycket  - men det tillhör DÅ:et - som förvandlas till NU:et 

Lev i nuet , blicka inte bakåt , tänk inte i framtiden inte heller i baktiden, lev i nuet 

Lär dig tolka saker rätt, annars blir det misstolkat fel ( det sker mig , och försöker acceptera och leva i nuet)

Lär dig uppskatta djup kärlek, sånt växer inte på träd och djup kärlek slår starka band 

Lär dig finna tillit 
 

Inga kommentarer: