30.7.11

stöka till det

känner mig lite som pappret här på bilden .....
omtöcknad och ut pratad..... det kanske blev som en tsunami i mitt inre , något som måste ut , en dator som bara krånglar och statusar som misstolkas.... blääääääääääää lätt att vara efterklok .... ha ha ha .... men jösssessss trodde inte min lilla fjuttiga korta statsu skulle tas så fel..... perveles skit dators..... fel....
och sen dök gamla tankar in ,blandat med härligheten , soppeli soppaaaaaa............... men kan bara säga .....

gud så skööööööööööööööööööööönt att ha en sambo jag kan prata med......det tar lite tid innan det mojjnat till och kommer ut...... men skönt att prata av sig .....
Älskar min sambo ......
men ogillar alla falska rykten som flaggar och surrar runt oss.........

2 kommentarer:

*** Mickiz *** sa...

skit grejjer sånt därnt med rykten... :( Tur att du har någon som VET var han har dej och som älskar dej. :)

<3

Therese Broderi sa...

tack Mickis ..... jag vet, rykten sprider sig jävelusiskt snabbt inget man kan göra åt .....men det stör att de inte ens kan berätta sanningen ...

har jag gjort något ,då står jag nog för det .... :) pusssssss och knuffff