28.10.11

opps blogg torka

jaeoooo man ska juh hinna med allt..... oxå  :)

mina dagar har varit ända sedan 9:e oktober uppsomkull svängda...... men nu börjar det bli stabilt igen ....
hjärnverksamheten är i gång och man trillar in i vardagslivet igen ...............

fy f-n vad skönt...... att man som mamma blir knäckt när det händer något allvarligt med sina barn , är förståeligt för alla föräldrar.... man åker på som i en dvala , är det morgon eller kväll, man jobbar eller bara sitter och är bara där .... men allt runtomkring en surrar utan med vetenskap.............
man blir frånvarande , så sade min sambo..... tur att jag haft mitt stöd , från alla håll och kanter och det skönast av allt ........... att jag fått prata med min son 2 ggr per dag ...... betydde mest av allt i hopa......
att höra honom bli bättre och bättre ..... hemlängtan  var enorm, men ibland får man inse det bästa för sig själv... inte för vad andra tycker :)  det är bra att han fått vara så länge som han fick vara i Uppsala , en stor säkerhet och en stor trygghet.....

Nu när han är hemma är alla som bin runt honom..... alla vill umgås med honom....  :)  han är juh den här lugna typen, skämtsam,busig.....precis som mig....... vi vill göra folk runtom oss glada och få dem att skratta ..... yeeeiiii ja jag vet, att vara lite tokig och knäpp för att få andra att le och skratta ÄR en lycka .....

blogg torkan är inte så bra.... men....  försvann juh inte helt o hållet..... :)


Inga kommentarer: